Skip navigation

ـ
ـ
ـ

دم صبح میزون نبودم زیاد… قرار عکاسی گذاشته بودیم با بچه ها که بریم ابن بابویه اما احساس کردم دُز معاشرتم تکمیله و باید برم تو سرزمین سکوت خودم… بلاگ یکی دوتا از بچه ها رو دیدم و یه کمی خونه تمیزی کردم و جای کامپیوترو عوض کردم و لباسا رو شستم و نشستم یه گوشه… رفتم تو فکر…کاری که بیشتر از هر چیز دیگه تو دنیا دوست دارم…یه اتفاقی افتاده بود توم…یاد یه چیزی افتادم…دلم آشوب شد… نه از اون آشوبای بد جور و کرخت… یه جور آشوب گرم آشنا…اما چه میشه کرد…نمی خوام دیگه به این آشوبای رنگ و رو رفته روحم مجال بازی بدم. سکوت خونه بیشتر از حد تحمل امروزمه…حالا دیگه فهمیدم که معنای تنهایی خیلی ساده تر از اون چیزیه که تو فکرم بوده قبلانا..تنهایی به ساده ترین فرم ممکن یعنی لخت راه رفتن تو خونه، به همین سادگی!

ـ
ـ
ـ

اگر چه می دانم دوستم دارد، امشب غمگینم؛ چون نگاهش به شیرینی رویاهای من نبود.

آنجلا مارتین

ـ

ـ

ـ

ـ

12 Comments

  1. به همین سادگی؟!

  2. مگه قرار بود ساده نباشه؟!p:

    • حسام الدین منظوم
    • Posted نوامبر 13, 2010 at 02:09
    • Permalink
    • پاسخ

    به همین سادگی
    به همین خوش مزگی

  3. 1 chizi neveshtam ba’d pakesh kardam… goftam be taraf bar mikhore 🙂

  4. دلیل انتخاب عکس چی بوده ؟

  5. یکی اون پایین نوشته
    «چنان نماند چنین نیز نمی ماند.»

    نمیدونم کار کیه، خط خطی کرده دیفال بلاگو…اتک داری؟با یه دستمال نمدار لطفا!

  6. هنوز انقدر دستخوش احساس و شوق می شم از دیدنت که یادم می ره دیدگاهی هم بود …

  7. نذار سرزمین سکوتت بدون مرز باشه امین …

  8. اون گفته پایینی چقدر قشنگ است.
    اما چیزی که هست، گاهی یادمان می رود رفتاری که از دیگری می بینیم که اینجا مقصود نگاه اوست ، بازتابی است از زفتار، گفتار یا نگاه همان شخص اول.
    (قانون ساده تابش و بازتاب )

  9. به همین سادگی و زیبائی این متن.

  10. سر به آبی می زنم
    از سکوت سر…
    تا تو
    چند سیگار مانده
    تنهایی ؟


پاسخی بگذارید

