Skip navigation

.

.

.

.

انسانها مصادیق راهرونده فراموشی اند

.

.

.

.

12 Comments

  1. هیچ چیز مطلق نیست!
    فراموشی گاهی خیلی خوبه…اگه نمیشد بعضی چیزا رو فراموش کرد که …
    اما گاهی اوقات دردناکِ! زیادی هم دردناک

    تنهایی خوبه، خیلی خوب!

    • حسام الدین منظوم
    • Posted نوامبر 10, 2010 at 02:06
    • Permalink
    • پاسخ

    می روی خرم و خندان و نگه می نکنی
    که نگه می کند از هر طرفی غمخواری
    .
    .
    یاد این بیت افتادم. به قول مازیار. شدیم ادمای خجسته

  2. سلام امين جان
    اقا منم دلم خيلي تنگ شده
    ستاره ي سهيل شدي
    .
    ..
    .
    .
    عكسي كه گذاشتي خيلي عاليه
    بي شك خوشمان آمد
    از فراموشي بدم نمياد
    خاطره ها
    چه خوب باشن و چه بد
    يه چيزي رو به آدم ياداوري ميكنن كه خيلي دردناكه
    و اونم اينه كه
    عمر مون و جوونيم مون
    داره ته ميكشه
    حال را
    آينده را عشق است!!!ه
    :دي

  3. بستگی داره از کدوم زاویه بهش نگاه کنی!
    من فکر می‌کنم اگر خدا یک بار به بشر لطف کرده باشه اون اعطای نعمت فراموشیه!

  4. می‌شود لطفاً یک عدد از آن پست‌های طویل خویش بنگارید تا ما به راستی باورمان شود که بازگشته‌اید!؟ :دی

  5. چند تا زنگوله سفالین خریدم من اونجا
    صداشون یه جور یاد آوری میتونه باشه

  6. بگذاریم که تنهایی آواز بخواند.
    چیز بنویسد.
    به خیابان برود.

    (برای تصویر:)

    سفرهایی ترا در کوچه هاشان خواب می بینند.
    ترا در قریه های دور مرغانی به هم تبریک میگویند.

    (سهراب سپهری)

  7. واي يعني باورم نميشه !!!! من داشتم وبلاگ خودمو مي خوندم ،‌يكي از كامنت هاي قديميتون رو ديدم دلم تنگ شد، اومدم بگم كه دلم تنگ شده ديدم آپ كردين !!!!‌واي نمي دونين چقدر خوشحال شدم

  8. یعنی نباید باشن؟ مصادق راهروندۀ به یاد آورنده، یا نشستۀ به یادآورنده کیان؟

    اتفاقا به نظرم ما آدما از موجودای دیگه بیشتر به یاد میاریم :)) نه؟

    • آدمها فراموشی دارن تو ذاتشون… این نه به عشق های کج و معوج و خاطرات ریز و بزرگ که به کل تاریخ وصل شده… چرخه های تکراری آزادی و دربندی شاید حاصله همین فراموشیه… این روزگار حاصل فراموش کردن های مکرر ما نیست؟

  9. بازگشته ام از سفر
    سفر از من باز نمی گردد
    شمس لنگرودی

  10. «اين روزگار حاصل فراموش كردن هاي مكرر ما نيست؟»


پاسخی بگذارید

