Skip navigation

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
30 Comments

  1. عکس قشنگیه! منهای سیگارش (وینک)

  2. چارچوب پنجره و کاشی ها، بهم حس گریه می دن

  3. نور ، سبزی و سیگار…چه ترکیب قشنگی

  4. چه عکس خوشملی
    ها منم گل و گیاه می خواااام :دی

  5. باز از این سیگارهای دخترونه میکشی؟
    من عاشق اون بهمن کوچیکا بودم
    .
    عکس قشنگیه، مخصوصا اون دود سیگار که میخواد تبدیل به کلرو فرم بشه
    .
    کلروفرم ذهن تو

  6. تو گلدونت از این چیز رنگی رنگیا ریختی خوشگل شده؟!تو هم از اینا می کشی؟!نمیشه فونت کامنتتاتو درست کنی؟!

  7. زنا اسیرن
    باید زن باشی تا اسارت رو بفهمی
    ماهی 5 روز دردسر رو بکشی تا اسارت رو بفهمی

  8. این عکس خیلی هنریه ها
    دود رو به خوبی نمایش داده
    من عاشق esse ام 😀

    • اما اون پاکت مال من نیست…اون که روشنه مال منه!!! یه سیگار وطنی

  9. عکس قشنگیه، توش جای یک لیوان چای؟ نه… شاید یک لیوان که توش چندتا قلم رنگارنگ باشه کمه کنار شیشه پاپیتال

  10. پلاستیک رو شیشه ی موبایل رو هنوز نکندی؟

    • اون موبایل مال من نیست! من تو اون صحنه دارم با موبایلم عکس می گیرم
      🙂

  11. دوستش داشتم مخصوصا نورش که خیلی خوب شده …

  12. قشنگه. مرا به یاد روزهای کودکیم بردی. آن روزها عاشق خانه هایی بودم که دیوارشان با خرده شیشه های رنگی تزیین شده بود.
    حس خوب کودکی به من دست داد.

  13. بدترین حسی که این عکس میده همون خاک های ژله ایه که ریشه های این گیاهه توشه … خاکا هم جعلی شدن …

  14. همه چیزش قشنگ و عالیه!
    نور، سایه روشن، دود، کاشیاو…
    ولی وقتی اون ریشه هه رو میبینم، حس میکنم یکی انگشتای استخونی اما لزجشو انداخته دورگردنمو داره گلومو به شدت فشار میده!
    اصلا دوسش ندارم!

  15. هارمونی رنگهای گرم و سرد بی نظیره
    تنهــــا چیــزی که به ذوق میزنه اون پلاستیک ال سی دی گوشیه!
    یه پارادوکس امید در اوج نا امیدی رو به آدم منتقل میکنه
    سمت راست یه سایه ای رو دیواره ،فکر کنم سایه پاکت سیگاره…
    به نظر من هرآن ممکنه گلهای تو شیشه به خاطر یک تماس تلفنی ناامیدانه از بین بره..
    من…پنجره …سیگار…جای خالی …انتظار

    ..خیلی زیبا بود

  16. عجب عکسی شده

  17. اینجا
    مردی در تنهایی و سکوت اندیشیده است …

  18. با اینکه no smoking و اینا …
    ولی
    پیچ و تاب ِ رخوت انگیز اون دود ,
    که انگار داره به خاطره ی سایه ش روی کاشی ها پیوند می خوره خیلی دلچسبه …

  19. دلم خواست بشینم اونجا، اون موبایل رو پرت کنم ته پذیرایی یا زیر تخت، تکیه بدم به پشتی صندلی و سیگار رو بگیرم تو دستم و به دودش نگاه کنم… بعد یه پک عمیــــــق و چشمایی که می سوزه از بس به این کارا عادت نداره…

    مهم اینه که پیچک و رنگ قرمز و پنجره رو دوست دارم… و البته چیزهای دیگه ای که اینجا جای نوشتنش نیست! شاید ته کوچه باشه!!! :دی

  20. تمام اجزای این عکس پره از خاطره واسه من
    .
    .
    .
    به خصوص اون یک از چهار پنجره که مثل یه سیلی محکم می خوره تو صورتم و پرتم می کنه به روزای سرخوشی و بی دغدغه گی کودکی…پشت پنجره ی رو به کوچه ی آشپزخونه ی طبقه ی دوم خونه ی پدربزرگ…

  21. سبز نیست
    ریشه نداره
    دل نمی بره
    !
    چه فرقی می کنه کجا ریشه دوونده
    نیمه جون
    تلخ طعنه
    دردناک تر از تبر

  22. چه عکس با کیفیتی با موبایلت گرفتی حاجی.
    😉

  23. عیب کار اینجاست که من آنچه هستم را با آنچه بایدباشم اشتباه می کنم،خیال می کنم آنچه باید باشم هستم،درحالیکه آنچه هستم نباید باشم…
    شاملو

  24. خوشم نمی آد ازت تعریف کنم…
    می دونی…
    ساده می گم:دوست دارم عکستو

  25. عکست قشنگه حاجی.

  26. اسمی که روش گذاشتی از اون هم قشنگ تره


پاسخی بگذارید

