Skip navigation

یک ـ رفتم پیش هیبت، کارگر افغانی ساختمون روبرو…حرف زدیم و حرف زدیم…گفت عاشق زن آقا مهدی شده…خونه سر نبش کوچه…یه کمی خشکم زد…بعدش یه کمی لرزیدم…بعدش گفتم مگه عقلتو از دست دادی؟ اون برام یه شعر از حافظ خوند…من سکوت کردم…بعدش منم براش یه شعر خوندم از اورهان ولی

بهم رحم کن! زن شوفر عبدی!ـ

این جوری از پس پنجره برام دس تکون نده! ـ

چشات شوهر خواهرتُ گرفته اما

من جوونمُ

نمی خوام تو زندوون بپوسم! ـ

بدبختم نکن! ـ

رحم کن بهم! ـ

زنِ شوفر عبدی! ـ

دو ـ رفتم رشت خونه پدریم…چند شبی رو تو اتاق خودم خوابیدم دوباره…شب آخر، وسطای شب، چند ثانیه فرو رفتم به خاطراتی که از اون اتاق داشتم…حس شیرینی بود

سه ـ دم غروبه…نیمه روشن و نیمه تاریک و صدای اذان موذن زاده اردبیلی… حال غریبی دارم… انگار هیچکی نیستم…هیچی نیستم…نگاه می کنم به دور و برم…مثل یه بچه گم شده تو خیابون که می دونه مادرش دیگه بر نمی گرده و می دونه گریه هم فایده ای نداره…یه حس غریب…دارم فقط تماشا می کنم…همه چی دور می شه و من ایستاده ام…چسبیدم به نزدیک ترین لحظه ای که از تو، تو ذهنم مونده…تو و ثانیه ها دور می شین…من و دیوار و ساعت، باقی می مونیم…خیابون خلوت تر و من تنها تر و ترس عریان تر… چقدر خواب می بینم این شبا

چهار ـ فردا سیزده بدره، شاید با علی و منیر دَر کردم این نحسی شیرین رو! باران، دخترشون دندون در آورده! منم خوشحالم…خیلی…گذروندن یه روز ناب با یه دختر زیبا و شیرین و خندون و نازی که حالا یه دندون هم داره

4 Comments

  1. روز سیزده بدر از شیفت پادگان آدم بیاد و این پستو بخونی! فقط قسمت اون نی نی که دندون درآورده جالب بود! ببخشید دیگه ؛)امروز زیاد رو مود فکر کردن به قسمتهای سخت زندگی نیستم
    راستی نی نی رو از طرف منم بوس کن:دی اگرم شد لپشم یه نیشگون بگیر!!
    راستی عبارت نحسی شیرین خیلی بدیع بود! تعریف قشنگیه واسه سیزده بدر

  2. اون کامنت رو برای پست قبلی نوشتم یا نیامده یا کجاست؟!؟!؟!

  3. یک ، منو ویروون میکنه

  4. ….
    وقتی عشق با بی رحمی میاد باید کجا پناه گرفت ؟؟


پاسخی بگذارید

