Skip navigation

پست آخره امساله…تو یکی از شبای آخر این زمستون ناز…پست آخره و بهونش نه تویی و نه عید و نه سی سالگی من…این آخر سالی نه شوق عید و بهار با منه و نه وسوسه کودکیهای لباس تازه…تنها شوق ناب من شروع نوشتن روزمرگی هاست تو تقویم تازه ام…برای شروع یه سال نو همین بهانه هم کافیست

دارم می رم سفر تو این تعطیلات…هفت روز…تهران، گرمسار، سمنان، بعدش یه سقوط آزاد از قلب کویر لوت به طول دویست و هشتاد کیلومتر ـ جاده معلمان، جندق ـ اونور راه و بعد سقوط آزاد اگه زنده موندیم از سمت نایین و بعدشم کاشان بر می گردیم تهران…گرم و نرم ترین تخت خوابها رو با کیسه خواب عوض نمی کنم

همه اینا رو نوشتم که فقط پست آخر رو نوشته باشم…پستی که بهونش نه تویی و نه عید و نه سی سالگی من…پستی به بهونه تولد نگار خانوم پنج ساله خودم

19 Comments

  1. ..روزمرگی های من هم تازه میشود.. تازه می شود؟؟؟

  2. اول از همه اون جمله ی مورد علاقه ات رو بگم که برات آرزوی شادترین ها رو می کنم
    وینک

    سفر به خیر
    موقع تماشای آسمون کویر، یاد ِ دل منم بیفتی ثواب کردی

    تولدش؟ مبارک
    عیدتم مبارک
    نو شدن بهونه هات هم ایضاً

    مانی

  3. لعنت به تو و جمله مورد علاقم مانی!!!! مگه دست نگار بهت نرسه
    🙂

  4. سفرت به سلامت و خیری
    .
    .
    دلم سفر عید می خواد
    اصلا هوای عید می خوام
    .
    .
    دلمون فعلا خوشه به این 4 تا دونه عدسی که یک هفته است پیچیدیم لای یک دستمال راه راه تمیز
    و تازه دونه دونه دارن در میان

  5. راستی چرا تو صبح به این زودی بیداری؟
    یا هنوز ادامه شبه؟
    نکنه مثل من هنوز توی جت لگ هستی….

  6. منم دلم یه همچین سفری میخواد جای ما رو هم خالی کنین و پیشاپیش عیدتون مبارک

  7. تولد نگار پنج ساله مبارک

    تولد بهار مبارک

    سفرتون به سلامت

    سال جدید هم برای شما هم برای نگار جون زیبا و به یادموندنی

  8. امروز 27 ام اسفند ماه 87

    اول از همه تولد ِ نگار ِ نازنازیت مبارک
    امیدوارم همیشه دلش شاد باشه

    بعدش اینکه امیدوارم سفرت به خیر و سلامتی باشه
    و کلی به ا م ی ن خوش بگذره

    در آخر هم پیشاپیش سال ِ نو رو بهت تبریک میگم
    امیدوارم برات سال ِ خوبی باشه
    بهتر از سالهای قبل

  9. پست آخرتو خوندم شاید که حس نوشتن بیاد ولی حیف …
    نه تولد نگار مبارک نه سال نو و نه سفرت به سلامت
    .
    .
    .
    .
    .
    فقط اینکه شاد باشی حالا میخواد تولد نگار شادت کنه یا نو شدن سال یا اینکه سلامتی تو سفرت
    .
    .
    😉

  10. تنها شوق ناب من شروع نوشتن روزمرگی هاست تو تقویم تازه ام…برای شروع یه سال نو همین بهانه هم کافیست
    mahshare in jomlat!!! dar zemn ALOOCHEYE BAD tanha tanha miri safar??? pas man chi? man gonah darama 😉 khosh begzare behet :X

  11. مبارکه

  12. salam amin jaan,
    eydet mobarak,bazam khosh be saadatet ke ye jee meri ke ta hala narafi ,ta hala nadidi,boro shaker basho age yadet mond jaye doste ghadimito ham khali kon. SAFAR BI KHATAR…

  13. چند وقتیه در به در ِ یه بهونم
    دیگه بهونه ای پیدا نمیکنم
    .

    .
    .
    یه بهونه برام پیدا میکنی
    ؟

    نه

    بهونه هم سخت بود

    خودمو پیدا میکنی ؟

    میدونم شب عید ِ ، کار داری
    میخوای بری سفر و ….ه

    ولی
    .
    .
    .

    با همه اینا مرسی
    مرسی که گفتی داری میری سفر
    مرسی که …ه

    خب حسنش اینه که اینجوری
    چشم انتظار نمیمونم یا آخر ِ عید
    اینجوری یواشکی میاد باهات

    نه نگران نباش
    قول میدم اذیتت نکنه

    اِ
    دلمو میگم دیگه
    نه تو دست و پاتم نیست
    خودشو کارای ِ خودشو میکنه
    وبال ِ گردنت نیست به خدا
    .
    .
    قول داده
    قول ِ مردونه

    روش حساب میکنی
    ؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    تولدش مبارک
    منم یه خواهر زاده دارم ( حلیا ) که اونم تولدش بود

    سفر به سلامت

  14. مبارک باشه تولدش

    انگاری به سفر احتیاج داری!
    شایدم همه لازمه که برن سفر
    برن یه جا با خودشون خلوت کنن
    و ببینن تو سالی که گذشت چه کارایی کردن یا چیکار باید میکردن که انجام ندادن

    سفرت به سلامت
    😀

  15. KAVIR JAIE MARO HAM KHALI KON-BAD DOOS DARAM IE SAR BERAM IN ROOZA-ROOZMAREGI HA RO KE DIDAM NEVESHTI IE AHI KESHIDM-BABA KHASTE SHODIM AZ IN ROOZMAREGIA BE KHODA-AREZOOIE TAZE MIKHAHAM BE GHOL E SHAER›!

  16. اول اینکه نوبهار است در ان کوش که خوش دل باشی
    دوم اینکه داری می ری طرف ولایت ما سلام منو به کویر برسون که دلم براش خیلی تنگ شده
    سومو بعدا برات می فرستم
    چهارم ااینکه نوبهار است در ان کوش که خوشدل باشی
    همین

  17. man bad az pichak comenti gozashte boodam ke nist!!!! 😦

  18. نوشتن روزمرگی ها در تقویمی تازه
    آره
    آره
    دیگه حرفی نیست

    این نقطه های مدام
    حرف های نگفته ام
    همه سفرها در تن هایی که می شناختم
    تن ها شدم
    در عظمت شهری خلوت

  19. نوشته هام باز گم شد
    باز تکرار و
    من نتوانستن
    بهار بیا
    تو چنته چی داری با این همه هیاهو
    من شکوفه نمی خوام
    سبزم کن

    امینم
    .


پاسخی بگذارید

