Skip navigation

امروز یکی یه فال حافظ رو همینجوری مفت و مجانی بهم داد…یکی به من و یکی به فری…تو یه پاکت سفید و تمیز…تا حالا اینهمه مزخرف یه جا ندیده بودم…حافظ هستی که هستی، دیگه حق نداری اینجوری با فکر و خیال من بازی کنی، فهمیدی شازده؟!؟ـ

تو این فال این دو بیت رو نوشته بودن: ـ

جهانیان همه گر منع می کنند از عشق…من آن کنم که خداوندگار فرماید

جمیله ایست عروس جهان ولی هشدار…که این مخدره در عقد کس نمی آید

اینا رو هم پایینش در قالب تفسیر نوشته بودن: ـ

بشارت باد تو را که درِ عیش و شادی به روی تو گشاده است. غم مخور و دغدغه به خود راه مده که لحظه به لحظه کارت بهتر خواهد شد و مرادت حاصل شود و از غم و اندوه نجات خواهی یافت و صاحب جلال شوی. اگر قصد سفر داری یا امر خیر، انجام بده که بسیار نیکوست. در عبادت کوتاهی نکن. ـ

.

.

چی بگم…چی بگم…همه با ما سَرِ بازی دارن این روزا…این روزگار انگاری داره سر به سرت می زاره…تو کوچه و خیابون دستت میندازه…نگرانم…حس می کنم اینا همش زیر سر تو باشه…کسی چه می دونه…چه می دونه… ـ

11 Comments

  1. از این جمله ات خیلی خوشم اومد

    حافظ هستی که هستی…

  2. در مورد اون کامنتت هم کلی حرف دارم برای زدن… دارم فکر میکنم که توی یک پست بنویسم ..یا اینجا یا توی همون پست خودم توی کامنتها

  3. be ghole khodet hafez hasti ke hasti !

  4. کسی چه می دونه… اما همیشه… یکی هست که می دونه

  5. به لابه گفتمش ای ماه رخ چه باشد اگر ** به یک شکر ز تو دلخسته ای بیاساید
    به خنده گفت که حافظ خدا را مپسند ** که بوسه تو رخ ماه را بیالاید

  6. neshooneharo jedi begir…:):):)

  7. 😉 🙂 خوب وقتی می گه امر خیر رو انجام بده، انجام بده دیگه… چرا بحث می کنی؟

  8. نه داداش از این فالا کسی مفت و مجانی به آدم نمیده
    اونم با این تورم

  9. اون صفحه که زیر فاله چیه؟؟؟
    اونو رو کن کلک

  10. :o)
    همه» با تو سَرِ بازی دارن یا …؟؟؟»

  11. hafez ham fahmid… 😉


پاسخی بگذارید

