Skip navigation

معتقدم بلاگ من هنوزم روایت من نیست، استعاره ایه از من…از منی که در اندرونم ندانم کیست…تو این بلاگ خیلی اتفاقا افتاده، خیلی حس خوبی دارم وقتی شماها رو می بینم که پژواک من میشین و منم پژواک شما…همیشه سعی کردم هرکی پُست جدیدی می نویسه براش کامنتی بذارم…نه لزوما اینکه رفیقشم یا اینکه دوسش دارم ـ چون که من ذاتا رفقام رو می پرستم ـ بلکه واسه اینکه حس کنه که خونده میشه و باید ادامه بده این نوشتن هرچند کوتاه رو…امشب تمام کامنت هایی رو که برام گذاشته بودین از پُست اول تا آخر مرور کردم…به بلاگا و صفحه هاتون سر زدم مثل همیشه، اما اینبار یه جور دیگه غرق شدم تو دوستای دیده و ندیدم… رضا کسروی که شاید بلاگش انگیزه اولیه من بود واسه نوشتن، سمیرا که وقتی هیچکی کامنتی نمی ذاشت شوق ادامه دادن رو با کامنتاش توم زنده نگه می داشت و تنها پژواکم بود ـ هرچند مدتیه که خودش دیگه نمی نویسه ـ رضا راجی و پُست معروفش (رضا یه شب تا صبح مثل دیوونه ها بیدار نشسته و تمام بلاگ من رو تبدیل به شعر کرده) ، غزاله که هیچ وقت ندیدمش، اما تمام خبراشو از چند هزار کیلو متر اونور تر دارم، غزاله اونقدر بهم نزدیکه که چند روز پیش بدون اینکه حرفی بزنه احساس کردم که دلش گرفته یا حالش خرابه…مصطفی با پُست نابش درباره هفت تیر و پاکت سیگار که تا حالا شاید 20 بار بیشتر خونده باشمش… سعید و کامنت نازش درباره مرگ نگار…فائزه، رفیق عجیب و فانتزی خودم که بدجوری مغزمو به کار گرفته…ژاله نامرد که هی امروز و فردا می کنه واسه نوشتن بلاگش…سپیده دخترک 19 ساله ای که دانشجوی دانشگاه گیلانه و از خوابگاه حالش بهم می خوره…سامان که شعراش می چسبه به تنم و کنده نمیشه ـ تا حالا هم دو بار ازش خواستم یکی از شعراش رو برام بفرسته و نفرستاده، همون که آخرش میگه : چه بلا تکلیفند خاطراتمان ـ سارا که از آمریکا دیر به دیر پُست می ذاره و به من میگه سخت نگیرم این روزگار رو ـ منم بهش گفتم اگه بیاد ایران براش قورمه سبزی می پزم ـ سما که بلاگش رو واقعا دوست دارم و مثل ندا دلش خنده می خواد…خود ندا رو که دیگه نگو، اونقدر بلاگش پیشرفت کرده و اونقدر شعرا و کارای آبرنگش دلبرانه شده که نگو و نپرس…نسترن که برام از پیرزن لیف فروش خیابون 16 آذر خبر آورده بود…حسن خاکسار که عجیب ترین کامنت رو تا حالا برام گذاشته ـ یه روزی کامنتشو می ذارم تا همه بخونید ـ احسان که یه پُست واسش گذاشتم…سارا باقری و یوزپلنگاش…نرگش و دَرسا و رفتنش به کانادا…مبین رستگار و بلاگ گیج و گنگش…گالیا و پستای کافه پیانو و اینکه بعد چند سال پیداش کردم…و مرجانه که کامنتش تو پُست «مرور زندگی بر بدنه قوری استیل» بد جوری به فکرم گرفته…و حتی سامان باقری که وقتی بلاگ منو می خونه یاد فیلم هفت می افته… و سیاوش و دارا و فریبا و زیبا و آرش و حورا و ملاحت تازه عروس و امیر و لیلا و حسام الدین و صادق خان و بهزاد و آذرم و پویا و همه و نهایتا تو که بهانه همه این حضور و نوشتن و ثبت روزها و رازهایی رو این تخته سیاه…حس خوبی داشتم اون شبی که نگار رفت، از اینکه نگار رو همتون می شناختین…شاید وقتی پست دویستم رو نوشتم همه رفقای دیده و ندیدم رو دعوت کردم بریم کافه کنج …اگه زیر 10 نفر اومدن مهمون من و نگارکم اما اگه بیشتر بشیم دنگی یکی یه نسکافه بنوشیم و یه کم معاشرت کنیم چهره به چهره رو به رو… فردا با مرجانه داریم می ریم شیراز ماموریت، اگه هواپیما سقوط کرد بدونید که شبش به همتون کلی فکر کردم رفقا

10 Comments

    • حسام الدین منظوم
    • Posted سپتامبر 28, 2008 at 14:42
    • Permalink
    • پاسخ

    تو برای من همان ندیده مردی که برای ماندن هر دل بر جغرافیای هر سینه,بزرگترین مانعی. نمیشناسمت اما خوب میفهمم تورا,و این شاید توهم هر روز ِ مرا با تو گره میزند. شکر میکنم بودنت را.

  1. bayad be doostanet baraye dashtane doosti mesle to vaghean tabrik goft … safaret bi khatar

  2. doost daram ba fonte farsi benevisam amma khob too uni nadaram

    amma
    lotfan poste 200 ro ye kam kesh bede ta man ham iran basham!!!… khodam ham dongam ro midam… ya inke vase poste 300 in kar or bekon…
    pliiiiiiizzzzzzzzzzzz

  3. سفر بی خطر

  4. vaaay, che hese khoobi bud ke dar morede manam neveshtii. ye dooste nadide az dustaye dide o ghadimi bishtar yaade man bood. Manam say mikonam zood be zood post bezaram;)age in darsa bezaran. safar be salamat va khosh begzare.

  5. عزیز رفته سفر کی بر میگردی؟؟

  6. خیلی چیزا دلم می خواد برات بنویسم ولی خوب نمی شه. خدا دوستاتو برات نگه داره، خوشحالم که تنها نیستی

  7. چه درونم تنهاست

    • ♥ஜ๑ §ДMД ♥ M ๑ஜ♥
    • Posted اکتبر 1, 2008 at 13:04
    • Permalink
    • پاسخ

    in postetuno alan Ddam,nushabe va nemikonam ama manam blogetuno kheili dust daram,bitarof!…kafe konj…1ruzi gharar bud patoghe mano 1i she ke nashod…akhe nazdike uni’mune…bikhial…rasT safar bikhatar:)

  8. man maqzeto be kar gereftam?????????
    bia az dashte hamun harf bezanim
    :D:D:D


پاسخی بگذارید

