Skip navigation

پارسال بهمن ماه بود، با سارا باقری و لیلا صداقت نژاد رفته بودم دانشکده اقتصاد الزهرا تو ده ونک که با دکتر راغفر یه جلسه یکی دوساعته در باره طرح بافت فرسوده محله خاک سفید تهران داشته باشیم…یه دانشگاه بود پر دختر، حتی یه پسر هم اونجا نبود و من تک افتاده بودم اون وسط…خلاصه اوضاع خراب بود…حالا اینا همه به کنار، ماجرای اصلی این اعلامیه است که تو اون دانشگاه رو بورد چسبونده بودن: «زن شناسی» !!! ـ تکرار می کنم: تو اون دانشگاه فقط دخترا هستن ـ ببین این چیزایی رو که من دیدم تو این صفحه تو هم می بینی؟ ـ

ـ شناخت و بررسی کهن الگوهای زنانگی؟!؟!؟!؟! ـ
ـ مدرسِ مرد ـ علی رضا شیری ـ واسه این کارگاه رعب آور
ـ ایشون دارای مدرک دکترا از آکسفورد نیستند بلکه برنده این مدرک هستند
ـ عنوان رشته این آقا روانشناسی عمقیه؟!؟!؟ آکسفورد تو لندنِ یا قزوین؟ یادم رفته به خدا
ـ تاکید آقای شیری اینه که این مباحث خیلی برای بچه های رشته های فنی مفیده
ـ هزینه کارگاه رو کوچیک اون پایین نوشته: فقط 2000 تومان، البته اگه دانشجوی الزهرا باشی (تاکید مجدد که تو اون دانشگاه فقط دخترا حق تحصیل دارن) می تونی از تخفیف 50 درصدی استفاده کنی؛ یعنی فقط 1000 تومان
ـ چه جالب نه؟ ـ
پاسخی بگذارید

