Skip navigation

حدس می زنم

که خواهی گریخت… ـ

التماس نمی کنم

از پی ات نمی دوم

اما صدایت را در من جابگذار! ـ

می دانم

که از من دل می کنی

راهت را نمی بندم

اما عطر موهایت را در من جا بگذار! ـ

می دانم

که از من جدا خواهی شد

خیلی ویران نمی شوم

از پا نمی افتم

اما رنگت را در من جا بگذار! ـ

احساس می کنم

تباه خواهی شد

و من خیلی غمگین می شوم

اما گرمایت را در من جا بگذار! ـ

فرقش را با حالا می دانم

که فراموشم خواهی کرد

و من

اقیانوسی خواهم شد سیاه و غم انگیز

اما طعم بودنت را در من جا بگذار! ـ

هر طور شده خواهی رفت

و من حق ندارم که تورا

نگه دارم

اما خودت را در من جا بگذار! ـ

عزیز نسین

2 Comments

  1. vaaay in che khub bud….

  2. vaaay che khub bud in….


پاسخی بگذارید

